Bienvenue à la salle de presse

Vous êtes un représentant de la presse et vous ne trouvez pas ce que vous cherchez ou vous souhaitez vous entretenir avec un représentant de Nest? Veuillez nous contacter à  press@nest.com.

Revenir aux communiqués

Nest and Dropcam Sign Acquisition Agreement

Nest announced today that it has entered into an agreement to buy Dropcam for $555 million in cash, subject to adjustments.

Palo Alto, California — 20 juin 2014 — Nest Labs, Inc. (nest.com) announced today that it has entered into an agreement to buy Dropcam for $555 million in cash, subject to adjustments.

The transaction is subject to customary closing conditions, including the receipt of regulatory approvals in the US. For more information, visit the Nest blog.

About Nest

Nest reinvents unloved but important home products, like the thermostat and smoke and CO alarm. The company focuses on delighting customers with simple, beautiful and thoughtful hardware, software and services. The Nest Learning Thermostat™ and Nest Energy Services offerings address home energy consumption, and Nest Protect: Smoke + Carbon Monoxide™ helps keep people safe. Nest products are sold in the U.S., U.K. and Canada, and are installed in more than 120 countries. For more information, visit www.nest.com.

Pour toute demande d'information des médias :

Veuillez contacter press@nest.com. Pour recevoir une réponse vous devez être membre de la presse.

D'autres nouvelles de Nest :

Visitez notre blogue